UPPDATE =)

tjabba! =) har precis tagit ett lååångt skönt bad, så härligt! tänk att man kan må så bra av att bara bada haha!

Har inte uppdaterat på ett tag jag vet ;) har inte haft ork eller lust så =)
I fredags skulle ja och ett häng dra iväg på en fest i sollentuna men påvägen dit får vi reda på att den e inställd, kuuul! så de slutar med att alla åker åt olika håll och gör olika saker, jag och patricia drog till donken och käkade för båda var sjukt hungriga, sen drog vi hem och sov =)
jag somnade vi 2-3 på natten nån gång men de sjuka va att jag vaknade 16:30 sen :O sov över 12 timmar heelt sjukt och ändå va ja trött (a)
dom flesta kompisarna hade ju redan hunnit hitta på ngt inför kvällen så ja bestämde mig för att själv dra till en fest i sollentuna, i början va de lite obekvämt med tanke på att ja bara kände 1 person medans alla andra kände alla, men ja kom in i gänget ganska så fort och lite senare kom sebbe, simon och björn helt oväntat så då blev de några fler som ja kände, skönt! riktigt trevlig kväll och slutade med att jimmy och hans kompis kom och hämtade mig vid 4, tack för de grabbar! =)
sen igår så låg ja bara i sängen EXAKT hela dan, helt sjukt ;p och sen idag har ja bara badat och halft städat undervåningen ska bara dammsuga och torka golven nu sen e ja klar, och då e de bara börja fixa hår och smink så ja sen kan dra ut och förmodligen träffa jimmy =)
pusspuss


Kommentra
Jag har talat: MOLLIE

Hehe, i lösrdags somna jag klockan 8 på kvällen och vaknade klockan nio på morgonen, tretton timmar sov jag (a)



Svar: Jagvet! Snön ska bort, och det är NU!

2010-03-08 @ 16:32:02
URL: http://eillom.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0