SOVTIME!

har inte hänt så mkt idag, blev hemma hela dan, hade inte så stor lust att dra ut även om de kanske va just det jag behövde menmen..
Ska alldeles strax sova, upp tidigt imorgon, första skoldagen efter lovet, känns INTE bra, suger verkligen hårt, ja vill ha sommarlov och direkt efter sommarlovet vill ja ha lov igen, för det första lovet som kommer efter sommarlovet är på 1 vecka och då ska ja va ledig den veckan plus att ja ska ta en till veckas ledig så ska jag åka till grekland, tror iaf de blir grekland, de e iaf va ja har i planerna nu, de kan ju ändras men utomlands ska ja då iaf! men först måste sommarlovet komma så att ja kan tjäna mer pengar;p
och på tal om pengar så direkt imorgon efter skolan så ska ja gå till ngr som bor här ngr hus bort och kolla vad det e dom behöver ha omgjort, sen i veckan så ska jag börja fixa med jobben där, ska även försöka spara alla pengar ja tjänar så ja sen kan ta en RIKTIG shoppingdag =)
Har även fått ett till jobb i sundbyberg direkt efter dethär, känns skänt och säkert när jobben rullar in! =)
menmen time to sleep.
puss


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0