SOMMARKÄNSLA! :O

när ja satt och sminkade mig vid min spegel idag, så speglar sig fönstret i spegel så allt ja såg när ja tittade på fönstret i spegelbilden va en stor sol! och det kändes precis som en sommardag i Juli eller Juni, och eftersom de e lov nu så kändes de som sommarlov! helt sjuk känsla va det, men härlig var den! =) kan de inte bara bli sommar, sommar, sommar, nu,nu,nu!!!!!

nog pratat om det.. nu sitter ja här nästan helt färdig, ska ta på mig ett par byxor, äta ngt snabbt och borsta tänderna sen e jag redo för att dra till jobbet =) och de känns så skönt att vi faktiskt blir helt klara med det jobbet idag, lovely! hoppas bara att vi får pengarna direkt i handen när vi e där, det skulle behövas!
puss



Kommentra
Jag har talat: MOLLIE

Jag vet! Det har ju varit sol i några dagar nu och det är så himla mysigt, för man känner lixom att våren snart är här :)

2010-03-07 @ 19:23:10
URL: http://eillom.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0