SLUTKÖRD!

heeeeelt slut! aa de kan man verkligen säga att jag är!
först upp tidigt till skolan och sen måla och jobba fysikst hela dan i skolan, sen hem, slänga i mig 2 mackor och en kopp kaffe och sen dra iväg och jobba. alltså måla igen. Ja älskar att måla men satan va slut man blir efter en hel dags och med bara lite sömn på natten..

Jobbet idag gick iaf väldigt bra, slipade hörnorna och sånt som jag spacklade igår och sen målade ja hela taket 1 gång, det är trätak innan så måste måla hela taket med en pensel för att komm åt över allt så tar ju myyycket längre tid och mer jobb än om man skulle kunna rolla, men that's life. mer tid mer pengar ;) haha!
Idag var också lilla Calle inne och "hjälpte" till haha, deras lilla unge, va kan han vara, 4 år kanske? han stod på en pall breve och pratade och tittade, nyfiken i en strut, haha jätte söt verkligen! =)
sen påvägen hem så såg ja en till söt sak, de va ett medelålderspar som va ute och gick med hunden och dom höll handen, såg så himla gulligt ut, haha, sånt blir man glad av! =)

Men nu hemma har ja tagit hand om disken och städat lite i köket, värmt på mat och ätit. så nu ska ja ta upp resten av disken från mitt rum och ställa in i diskamskinen, sen röjja undan lite i rummet, och sedan ska jag BADA! förtjänar verkligen ett varmt härligt avslappnande bad nu! plus att ngt annat skulle ja inte orka (a)
men snacka om att man kommer kunna sova gott inatt! =)
puss


patricia och jag, tihi härligt!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0