SJUKLINGEN =(

vet att jag e värdelös på dehär med att uppdatera (a) men anyway (a) uppdaterar när ja känner för det haha!!

Har haft ganska fullt upp på senaste, förra veckan så jobbade ja direkt efter skolan, förutom på helgen, på fredan så åkte ja till rönninge och mötta mupparna victor, lara och olie, vi drog och åt på en pizzeria och sen åkte vi till söder där vi skulle på en spelning, enno spelar nämligen i ett band och dom skulle spela där då.
Men grabbarna som bor borta i rönningen är inte så smarta av sig och dom vägrar lyssna på en smart tjej (jag) som sa att vi skulle kolla sl innan vi åkte!!! så vi virrade runt på söder UTAN att ha tittat sl eftersom dom vägrade, men efter ett braaaa jävla tag så hittade vi en buss, och som tur var så hade inte spelningen börjat än så vi missade ingenting. och ennos band vann, GRYMT! dom va skit duktiga! =)

Sen i lördags så satt ja och väntade på att söta lilla Jennie-pennie skulle vakna och sen mötte ja henne och jimmy i sundbyberg, kvällen gick ganska segt men vid 23-tiden så drog vi på "fest"/krök i sumpan och de slutade med att ja somnade där och pappa kom och hämtade mig på söndag vid 11, så de var bara komma hem, hoppa in i duschen och fixa sig för att sen få skjuts till råsunda för att titta på matchen, AIK-mjällby. Ingen bra match dedär.. och den medförde inge bra heller, i måndags efter jobbet så började jag hosta som en galning, sen i tisdags när jag vaknade så hostade jag mer och kände mig sjukt hängig så ja gick nästan hela skoldan men idrotten orkade ja inte med och de kanske inte va så konstigt för när jag kom hem så visade det sig att ja hade feber!!! jag somnade direkt och sen dess har ja nästan bara sovit, och försökt att äta lite. Men nu är jag iaf lite piggare, så tänkte ta ett bad, byta sängkläder, kanske städa om ja blir lite piggare och så, så kanske ja klarar av att ta mig upp till skolan imorgon, hatar att va hemma!! blir så jäkla rastlös...
Och när man e nybadad/ny-tvättad och med nya sängkläder och rent rum så brukar man känna sig piggare och friskare för att allt känns fräschare.
Men nu känns de som ja bara babblar på (a) kanske ska gå och tappa upp ett bad istället nu då(a)
men först av allt ska jag gå och pressa ngr appelsiner och göra hemmagjord juice, de måste fan va de godaste som finns men färskpressad jucie!! =D plus att de innehåller grymt mkt C-vitamin vilket e bra när man e förkyld! =D
puss




Enno och mupp-victor


Kommentra
Jag har talat: Animissen

sv, 1.Jag bor i Stockholm närmarebestämt Kista.

2.Ja, jag har pojkvän men både han och jag vill inte att vi/jag ska lägga upp bild på bloggen.

3.min blogg heter Animissen eftersom det är ett namn som följt med sen jag var mindre ( 10-11 tror jag det var.) Du kan läsa mer nogrant svar på denna fråga i svar från min sista frågestund under dagens fråga/frågestund/svar

2010-07-21 @ 14:08:25
URL: http://animissen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0