PROMENAD GENOM STAN ;)

hejhej! har precis kommit ut från en underbar dusch! haha.
Har legat i sängen som en strandsatt val idag fram till klockan 6, skönt med seghelgar efter en hård helg ;) drog ju på fest i lördag och fan va kul vi hade, bästa på länge! =)
sen igår så åkte jag till rönninge och träffade dom söta små grabbarna där borta, sjukt länge sen ja va där men trivs fortfarande lika bra där borta!
och ja fick tillbaks min klocka som ja saknat såååå! =D

Men iaf tillbaks till idag, vid 6 så började ja fixa mig och sen mötte jag Jennie, patricia, Jimmy och gustav i stan, så fick vi en långpromenad promenad tack vare jennie ;) haha! slutade iaf med att vi tog en fika på expresso house, riktigt mysigt ställe där i stan, och härlig människa som jobbade =)
Nu ligger ja i sängen och kollar american idol tsm med syrran =)

imorgon ska jag upp och jobba igen, jobbet lär bli klart denhär veckan då, sjukt skönt! fast då ska ja börja med nästa jobb, hihi!
puss




söta drägg tjejer ;) haha
patricia, jennie och jag! =)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0