JOBB OCH JOBB =)

tjabba tjena hallå! börjar få huvudvärk.. suck -.- och fryser som faaaaan! jävla vinter!! fatta hur skönt de skulle vara med sommar nu! finns ingen som vill ha kvar denhär kylan och snön längre.

När ja vaknade imorse så kikade solen in genom mitt fönster och man kände sig genast gladare, men de tog väll inte ens 30 min innan snöovädret var här igen... -.-

Har iaf jobbat sen kl halv 3 idag och vi blev nästan helt klara, bara det att vi va så hungriga och trötta framåt halv 6 tiden så vi bestämde oss för att göra klart jobbet imorgon. då blir det alltså heeelt klart! =) vi ska sattsa på att vara där vid 1, så ska vi måla taket en gång och väggarna en gång till sen är det ju bara täcka av golvet så e allt klart! =D känns riktigt härligt! får man mer pengar i fickan och sen så kan ja börja på mitt nästa jobb så ja får mer pengar så att ja sen kan ta en riktigt stor shoppingdag! =D
aja nu ska ja dricka upp mitt kaffe och sitta och nörda mig vid datan ett tag.
pusspuss




bara för att jag e grym, wihoo!!! ;)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0