JAG ÄR MUPP =)

tjabba! vet att ja inte uppdaterat på ett tag och sen uppdaterar halv 2 på natten men de e bara för att ja e en mupp och de vet ni ju redan så ;)

Igår hade ja fullt upp med jobbet och sen mötte ja snyggingarna i sumpan innan ja åkte hem, och idag så hade ja fullt upp med jobb igen och sen åkte ja hem, åt och stupade i säng, vaknade vid 21.30 ca och gick raka vägen och tog ett bad och nu har ja suttit vid datan och nördat mig lite =)

Imorgon ska ja jobba på som fan igen, och förhoppningsvis om allt går som det ska så blir jobbet klart imorron, hoppashoppas! =)
sen ska ja ju börja på en nytt projekt, men det är här i viksjö, de e typ en backe härifrån så de jobbet kmr bli enklare för då behöver ja inte sätta mig och åka en timme varje gång ja ska dit utan ja kan komma och gå lite som ja vill, och när ja ska vänta på torktid osv, så kan ja ju bara dra hem en stund, great! ;)
aja måste sova nu så ja orkar jobba imorron :)
pusspuss!!




Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0