TRÅK-DAG

hejhej, har bara vart hemma hela dan idag, skit segt! men gick upp och fixade mig och så sen skulle egentligen ja och jennie vart med varandra men hennes lillebror fyller år så då skulle dom äta middag vid 7 och sen va sociala och aa ni vet allt dedär som hör till så de blev för sent för att göra något helt enkelt.
så då hörde ja med andra men eftersom klockan redan var vid 5 när ja började höra med andra så va ju folk redan upptagna, och ja orkade inte åka till dom som bor över 1 timme bort, va för seg för det och jimmy den latmasken låg och sov och patricia va och sola så de slutade med att ja blev hemma och sen vid halv 9 fick ja inte dra ut för ja har skola imorgon och har kommit i säng sent typ varje dag så mamma och pappa sa att ja blir hemma så jag kmr i säng i tid.
suck riktigt seg dag menmen..
sa faktiskt tvätta bort sminket och borsta tänderna sen sova för ja har inge bättre för mig, men vi hörs imorgon -.-
puss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0