HEMMA NU ;PP

tjabba! kom hem för ca en timme sen, duktigt gjort haha! har knappt sovit inatt men ikväll blire fan en tidig säng gång  för nu ska ja ställa tillbaks dygnet har ja bestämt mig för..

igår då, jo jag vaknade vid 16-tiden, skyndade mig upp och fixade mig och sen mötte jag jimmy och jennie i kista så åkte vi hem till jennie, och påvägen dit så frågar chrisse om vi vill komma och parta, och självklart vill vi det, så vi åker hem, jennie städar och tvättar, och jag lagar mat och sen kommer patricia och är med oss en stund och sen jimmy, så vid 10-tiden så åker jag och jennie hem till Daniel där vi ska vara, så hade vi skit kul tills vissa saker som hände, men borsett från det så var det bra.
Vi sov sen hemma hos chrisse och vid 9 imorse gick alla upp för att han skulle iväg så därför e ja uppe så tidigt och hemma.

och nu ska ja faktiskt ta ett bad och en stor kopp kaffe och sen börja fixa mig igen, ska ner i jakobsberg med mamma när hon kommer hem och fixa lite grejer, blandannat lämna in mitt andra busskort så vi får pengar för de och sen så fixa min armbandsklocka ja fick i julklapp så den passar på mig =)

menmen dax för ett bad pusspuss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0