UPPSTRESSAD

tjabba, har precis kommit upp ur badet, grymt skönt att bada även om de blev lite sent, satt och pratade med mamma innan om både det ena och de andra.
Nu ska ja la sitte vid datan en liten stund innan jag ska ta och borsta tänderna, ta på mig pyjamasen och krypa till sängs =)
som tur e så har jag lite sovmorgon imorron, ska bowla kl 11 i heron city, så måste åka härifrån halv 10, så de e skönt iaf! =) tror morgondagen blir en väldigt skön och trevlig dag, ska äta lunch med ellinor efter bowlingen också så de blir nice.

Däremot så känner ja mig jätte uppstressad över dehär jobbet vi först skulle börja på i torsadags, sen blev de uppskjutet till freda sen uppskjutet till lördag och sen uppskjutet till tisdag alltså imorgon, men eftersom de blivit uppskjutet alla andra gånger så kan ja ju inte veta hur de blir imorgon förens imorgon, och de känns som ja inte kan umgås med mina vänner eller planera ett piss för ja måste åka hem efter skolan för att sitta och vänta på ett samtal och blire inställt så blir det försent att träffa dom i t.ex. rönninge eller kungsängen som ja saknar och som saknar mig. suck... saknar min rosa klocka också som ligger i rönninge, MÅSTE dit ngn dag snart!! =)
Menmen får hålla tummarna på att de blir till av imorgon annars blir ja ganska så irriterad vilket är förståligt nu..

menmen vi hör väll imorgon eller så I think
puss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0