UPPDATE, ÄNTLIGE! ;)

nu va det ett tag sen ja bloggade, vet inte men fick bara värsta lusten nu, haha! kanske går över om ngr dagar, vem vet, de lär vi märka ;pp oandra sidan bloggar ja ju för min egen skull så ja gör som ja vill ;)

Idag har ja bara vart i skolan, vi hade måleri som varje torsdag ;p har börjat lite mer med dekorativ måleri nu, så idag gjorde vi kolmårdsmarmor, alltså vi målade så de såg ut som grön marmor, eller aa de skulle iaf se ut som de, sen om de gjorde det e ju en annan sak haha! (A) men för att vara första gången så va de ju bra iaf =)

Imorgon e det skola igen och sen efter skolan så ska jag iväg och jobba, ett måleri jobb, ska spackla tsm med patricia =) wie!
Jobben börjar rulla in nu, känns riktigt bra med tanke på att ja har världens penga kris just nu haha!! men hoppas på en vändning  nu =)
aja nu ska ja nog sova, nattinatt!


jag och jennie i fredags =)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0