TÄNK OM..

tänk om man kunde skriva EXAKT vad man tyckte, tänkte och kände i en blogg, fan va lätt de skulle vara att få ur sig grejer då, men de går inte riktigt, vissa grejer vill man inte att alla ska veta, en del saker kanske de finns ngn som man inte vill ska se/veta. och ibland kan de va grejer som någon skulle ta illa upp för..

Jag har haft ganska mycket för mig på senaste så drf har jag inte bloggat, har delvis firat jimmys 18-årsdag! =) fan va ja längtar tills jag fyller 18!!!! =)
sen så har jag jobbat en hel del, hela förra veckan så jobbade ja i rotebro varje dag efter skolan och sen i helgen så jobbade jag på syrrans salong i bromma, målade om lite där, blev skit bra! =)
men har helt enkelt inte haft tid att skriva. har inte haft orken eller lusten heller för den delen, har så mycket ja skulle vilja få ur mig men går liksom inte...

Idag har ja  vart hemma hela dagen eftersom SL har stora problem och ja kunde inte komma til skolan, eller de hade tagit flera timmar dit och flera timmar hem så jag stannade hemma istället.. och imorgon e jag ledig, riktigt skönt faktiskt! och nästa vecka är det lov, behöver verkligen det men tror ändå ja ska jobba hela lovet ;pp

blev ett ganska rörigt inlägg nu bara för ja har så mkt i mig så vet inte vart jag ska börja, haha!
 nu ska jag iaf börja städa rummet -.-
puss


Gammal bild men den bjuder jag på ;p


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0