STORSTÄDAT! =D

sådär då har jag städat, fixat och donat sen kl 16. först städade ja rummet i 2 timmar, dammade, dammsög och torkade golvet, sen så började jag rensa ur garderoben eftersom de inte fick plats mer och hälften av kläderna som ska in håller på att tvättas..
trodde bara ja skulle lyckas rensa bort ca 3 klädesplagg så tog ner en liten plastpåse men de visade sig att ja lcykades sortera bort över 30 klädesplag som ska slängas så fick gå upp och hämta 2 stora papp-påsar att fylla istället ;p
men resultatet av mitt rum blev iaf perfekt ;) 
sen imorgon så ska min stora svarta spegel sättas upp på långväggen vid sängen så de blir nice! =)



Före:
rummet:

Garderoben:


Sakerna som låg längst upp på hyllar i garderoben, en enda jävla röra haha!


Kläder ja rensade bort:


garderoben efter:


Rummer efter:


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0