ONSDAG!

kom precis hem från skolan med världens migrän.. *suck* har tagit en tablett tidigare idag men de hjälper inte så sitter du och dricker en stor kopp kaffe och ska lägga mig ner och vila och hoppas på att det går över..
så blir inge jobbande i rotebro  idag, men imorgon ska ja försöka ta mig dit, sl har ju börjat fungera hyffsat på eftermiddan, de e inte lika grova förseningar, dock går ju tågen fortfarande bara var 30e minut menmen. imorse va de helt kaos, min första buss kom inte, andra va sen, tåget va sent och sen helt PROPP  fullt och nästa tåg va ca 30 min sent och bussen i huddinge va sen, så kom 1 timme sent, inte kul det...

Jag hann inte måla klart hela badrumstaket imorgon däremot.. färgen tog slut när ja hade en liten bit kvar, och syrran hade blivit påkörd bakifrån i bilen så mamma och pappa fick åka och hjälpa henne så dom kunde inte köpa mer färg ;pp menme får fixa de i helgen =)
Ja åkte iaf och träffade ngr kompisar i sumpan och satt och prata ett tag tills pappa kom och hämtade mig och patricia, riktigt skönt eftersom  de va gaaalet kallt igår..

aja ska lägga mig ner ett tag puss




patte och jag =)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0