LÖRDAKVÄLL!

Godmorgon!! eller aa vaknade för lite mer än två timmar sen men ändå(a) mamma kom ner med frukost på sängen, inte fel det ;)

Igår då? jag åkte till gustav där jennie patricia boriana och leo var, vi hade jätte kul och trevligt, och vid 11-tiden så åkte ja och patricia till hallonbergen där vi mötte upp några andra vänner, de sas att vi skulle vara hemma hos en som hette niklas, men när vi kommer fram så säger dom att vi inte kan vara där så de slutar med att dom går ner i ett cykel garage. Min och patricias blick måste ha varit oslagbar när vi såg det -.- så jag smsade min syster och hon kom och hämtade oss, skönt! tråkigt dock att vi åkte ifrån jennie och gänget i rissne, menmen ibland gör man några misstag som man helt enkelt får ta ;pp



Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0