LOOOOOOOOOOV!

kom precis hem från skolan och faaaaaaaan vad skönt att de e lov! känner hur jävla skoltrött jag är så dehär behövdes garanterat!! =)

Nu tänkte ja sätta igång och måla klart det sista på taket i badrummet, de ja inte hann förut eftersom färgen tog slut ;pp
sen ska ja faktiskt färga min förbaskade blonda utväxt! så  va och köpte färg idag, köpte även ett nytt diadem. fan va ja älskar att köpa saker!!! tänk sen n är ja fått pengar från jobben ja håller på med, tänk va ja ska shoppa!! =D
menmen dax att börja med taket hörs sen puss!

Kommentra
Jag har talat: Robin

Inte för att vara taskig men är en sköldpadda roligare än en fisk? ;)

2010-02-26 @ 15:26:07
URL: http://www.robincarlsson.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0