LEDIG!

godmorgon!! =)
tänk vad skönt de är att vara ledig! tänk om  man kunde va det så ofta man ville och ändå fick pengar, gud vad skönt det skulle vara! haha.
de tråkiga med att vara ledig nu är ju däremot att man knappt kan ta sig ngn stans eftersom det är kaos bland sl pga av all jävla snö... Ja vill ha bort denhär snön. Vi fick en vit Jul vilket e nice men de e fan inte jul längre! de e liksom -10 grader idag och igår var det -20, uschusch. man vill inte ens gå ut när det är sånthär väder men man kan ju heller inte sitta inne och isolera sig från vänner ;p

Idag tänkte ja iaf göra lite jobb här hemma. Taket i badrummet har nämligen blivit sotigt pga av ljus vi har haft tända där. så jag ska tvätta av hela taket och sedan måla det =)
Sen funderar jag på att åka till rotebro och jobba vidare med jobbet vi har igång där men får se hur mkt klockan blir och så.
aja nu ska jag upp och äta frukost först.
puss!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0