GÅRKVÄLLEN =)

hejhej, ligger just nu i jennies stora sköna säng, underbart!!
Vi festade igår men ngr vänner bara, va väldigt chill men vi hade skit kul! dock fick ja migrän vid 4 typ så fick lägga mig ner och vila ett tag och vid 6 så började ja och jennie röra oss hem, en av dom roligaste kvällarn på ett tag faktiskt, dock suger de att ha migrän, vaknade idag också av värdens huvudvärk men har nu käkat 3 tabletter och äntligen lyckats bryta det, för stunden i alla fall, har ju haft migrän 4 dagar i rad nu, kanske dax att boka tid hos sjukgymnasten igen och få akupunktur??
bara de att de tar så mkt av ens fritid om man ska gå dit efter skolan hela tiden när man hellre vill umgås med folk..

aja, bilder kommer ikväll eller imorgon eller så, glömde nämligen kameran hemma hos jimmy -.- lyckat!! min kamera laddare ligger hos en annan kompis också haha, känns som ja e bra på dedär med att lämna kvar grejer ;)
men nu e de dax att börja fixa sig, puspuss

Kommentra
Jag har talat: Eve

sv: jag är också blond egentligen ;d swn har jag färgat typ 3 gånger, till svart och mörkbrunt. man kan ju se lite på headern ;) (gammal bild då) ;)

2010-02-27 @ 15:15:07
URL: http://evelinahusak.blogg.se/
Jag har talat: Julia<3

Neejj, jag vet inte när jag kmr svara på dom, men jag tar nog emot fler frågor även om jag redan svarat på nästan alla så kan jag ju svara på dom nån annan gg:)

P&K!<3

2010-02-27 @ 15:16:16
URL: http://uaremine.blogg.se/
Jag har talat: MOLLIE

Hehe, jag glömmer också alltid min kamera och sånt 8D

2010-02-27 @ 16:24:53
URL: http://eillom.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0