FLYTTEN!

har inte börjat att fixa med taket i badrummet än ;p har inte orkat haha (a) har bara legat i sängen och gosat och kollat på 16 and pregnant. de handlar om 16 åringar eller aa tonåringar som blir gravida, så får man se hur de går och så:)
men ja e ganska chockad över hur lite vissa personer vet om barn.. iof så älskar ja barn och har vart barnvakt mååånga gånger, ringer ju till och med och frågar om ja får passa mina kusiner ibland helt frivilligt haha!
Och nu så har ja fått ett barnbvakts jobb, vet inte riktigt när jag ska börja men det är iaf på måndagar mellan 17-19 och sen vissa helger så de blir nice. får passa en liten 4åring plus att ja får pengar, that's nice! =)

Sen fick ja en ganska rolig "nyhet" imorse. mamma ringde och sa att hon mailat mig en länk på en lägenhet ja ska kolla på. så jag satte på datan och kollade och det är en lägenhet i barkarby precis vid stationen med uteplats och hela skiten :) jag gillade den så vi ska på visning där och om  vi fortfarande gillar den så ska vi skriva in oss där. kan hända att vi får flytta redan i maj, beroende på hur lång kö det är.
Men nu kanske ni inte fattar ngnting, vadå flytta??
Jo mina systrar har ju flyttat hemifrån så nu bor vi 3 pers i ett radhus på 2 våningar, och mamma och pappa delar ju rum så vi har 2 rum som vi inte använder till ngt och en massa plats över vilket jag tkr känns onödigt och tråkigt. mamma och pappa hade tänkt att bo kvar för min skulle men när dom fick höra att ja hellre ville bo i en mysig liten lägenhet så började dom  kolla runt. men de kan hända att vi flyttar nu och de kan ske om typ 3 år de får vi se beroende på om vi hittar ngt. fast om 3 år lät jag iof redan ha flyttat själv haha!
men hoppas verkligen på att vi kan flytta till den i barkarby i maj! håll tummarna för lite tur i mitt liv för en gångs skulle på ett bra tag!! haha =)
puss




Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0