ZOMBIE!

hejhej! kom precis hem faktiskt, och är trött som en zombie! uschusch, men jag ska försöka hålla det jag sa innan, att gå och lägga mig direkt efter idol så jag inte försover mig imorgon IGEN! ;p
Kanske får dricka kvälls te man blir tröttare av, till idol istället för kaffe, och sen kanske tvätta bort smink och sätta på mig pyjamas och så innan idol, då kanske jag kommer lyckas lägga mig tidigt, åtminstonde till klockan 10! men har ju så svårt att komma i säng! ni kanske får tjata på mig att gå och lägga mig i tid så kanske det fungerar ;)

Senare kommer iaf en liten överraskning, har snackat om det tidigare också men då sa jag inte heller vad det var, men idag får ni se och tycka till! =)
puss!!


usch ser helt förstörd ut.. ;pp


Btw angående tidigare inlägg! Jag kom inte ens till kista innan jag blev irriterad på alla jävla blickar!
så jag har sagt det förut och jag säger det igen:
JA, det finns tjejer som vill bli målare -.-


Kommentra
Jag har talat: G2 / Gosia

haha jag dödade till och med två!

WOHOW, ett steg närmare till en spindelfri värld! ;)

2009-09-17 @ 17:10:36
URL: http://gosias.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0