VILL HA MINA PENGAR!!

tjabba! sitter hemma hos Niklas nu med camilla, vi hade tänkt att åka till stan och köpa en parfym till henne eftersom det var de hon fick av mig i födelsedagspresent men mamma vägrade sätta in MINA pengar på MITT konto vilket tar typ 2 sek... så nu har jag inget att göra..
Ska iaf åka hem, kanske plocka lite i rummet och så, får väll se vad som händer.

Bowlingen gick iaf jätte bra, vann första "ronden" eller vafan man sääger men andra kom ja väll typ 3:a och slutresultatet orkade vi inte stanna och vänta på men alla kom väll ganska lika skulle ja tro, dom på min bana hade iaf mest av alla I think så vi va grymma ;)

Aja dax  att kolla sl nu, puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0