VART TOG BADET VÄGEN??

Aa det kan man verkligen undra, vet inte vart tiden rann iväg, eller jo det kanske jag vet (a) Jag röjjde upp lite här i mitt rum, kände att ja inte kunde leva med allt liggandes på golvet så gjorde en snabbstädning och sen rev ja ut alla skor jag har här och tänkte att ja skulle ställa in alla i min garderob här nere, haha vilket skämt som att jag skulle lyckas med det -.- inte direkt va ;pp
får se hur fan jag ska göra, behöver min skogarderob NUNUNU!!!!! så vi måste på IKEA snart! får tjata på mamma nu alltså! ;pp
Men nu ska jag iaf helt seriöst ta och pallra mig till badrummet, duscha håret över badkarskanten, sätta i en hårinpackning, tappa upp ett bad och bada! får väll tänka på i badet vad jag ska ha på mig imorgon också ju blev svårt dedär med skorna nu alltså, men fan det får lösa sig haha!
puss så länge! <33


sko-kaos...


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0