KVÄLL I RÖNNINGE!

hejhej dålig uppdatering här jag vet ;pp
Igår så åkte jag iaf till rönninge där patrik i skolan hade fest, så jimmy, magga, gökan och Linus skulle också med, men när vi e i stockholm södra så får dom reda på att gökan e ensam hemma så dom lämnar mig där och drar, schyssta vänner verkligen, menmen mig gjorde det faktiskt inget eftersom jag hade massa andra jag kände hos patrik=)
visade sig också att victor också skulle dit, så väl framme så är det jag och ca 30 killar haha, för mig spelade det inte så stor roll eftersom jag e van vid att umgås med killar då jag inte har ngr tjejkompis typ.
Men killarna tyckte väll att det var lite lite tjejer kanske haha, så jag och victor drar hem till honom, dit sen enno och Ollie och någon mer kom, så titta vi tv och prata och massa så, sedan drog dom och ja och victor va kvar och sen efter ett tag drog jag hem =)
och idag har ja inte gjort ett piss, men nu ska ja upp och ta hand om disken, vi hörs!
puss!!


Sömntutan ville ;p


Kommentra
Jag har talat: JONNUS THE ONE AND ONLY

jag skulle också kommit till rönninge egentligen, men jag hade vithelg :D haha

2009-09-13 @ 14:27:42
URL: http://superjonnus.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0