TRÄNING+NATT ;pp

Kommer inte i säng i tid idag heller märker jag och imorgon ska ja fan upp 5 -.- och då måååååste jag komma upp också eftersom jag precis duschat och jag tänkte platta håret och sånt imorgon så då måste jag verkligen ha hela tiden på mig och inte sova typ 1 timme för länge ;pp
Innan jag går och lägger mig så tänkte jag faktiskt gå upp och kolla vad det finns för passa på friskis och svettis imorgon, skulle fan inte banga på att träna då igen asså om det blir något kul =) har verkligen fått in dehär med träningen känns det som! kanske beror på att ja inte går på gym utan gör pass istället där alla göra lika dant, gym blir mest att man drar dit första gångerna och sen lägger man bara av haha! de som e jobbigt med gym också är att det känns som alla tittar på en, även fast dom kanske inte gör det, och sen att maskinerna kan vara upptagna så man får stå och vänta eller så står någon och väntar på en själv och då blir man skit stressad ;p
Menmen vi får se hur jag gör imorgon somsagt=)
Nu ska jag iaf skutta i säng!
puss!!!


Bild från någon dag sen =)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0