TBX FRÅN TRÄNINGEN =)

hello bitches =)
Kom hem för en timme sen men kunde ju inte blogga då eftersom det var idol, tihi! ;pp
träningen gick iaf super bra trotts huvudvärken, synd bara att de va slut precis när man kommit igång, men de e så men sånhär dans, de tar några pass innan man kommer igång på en gång, mir lite svettig blev man ju, och förvånar mig inte om jag har träningsverk när jag vaknar i och med att ja sattsade på idrotten också=)
Har även lust att dra ut och springa mig alldeles genomsvettig nu men har sån huvudverk så skulle inte orka dessvärre, men de får bli någon annan dag somsagt =)
Nu är det cofé time ;) och sen lär jag ju hoppa in i duschen =)
puss


Har köpt träningkort nu också =D eller aa mamma betalade men det är mitt! =D



Kommentra
Jag har talat: jonna

Härligt! Go for it girl!

2009-09-16 @ 04:29:55

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0