TANDIS=)

hejhej! är äntligen hemma nu! blev en lång dag och den är långt ifrån slut..
Efter skolan drog jag ju somdagt direkt till tandläkarn, det gick super bra och ja hade fina tänder som alltid ;)
Jag ska kolla på lite tandsmycken nu också och sen ska jag ringa dit och säga vilken jag vill ha och bestämma tid för det! vet redan att jag vill ha en silvrigt hjärta men storleken har ja inte bestämt än ;p

När jag va klar hos tandläkarn så va de pappas tur så jag tog en lite snabb shoppingrunda medans han fick sina tänder kollade ;pp Fick med mig 2 saker, visar i nästa inlägg =)
Sedan köpte jag en cofeé cooler på 7 elev och satte mig på en bänk och väntade, och folk kollade väldigt mycket när ja drack men tror nog att dom trodde att det var kaffe jag drack med sugrör haha, menmen jag vet ju själv va ja dricker så orka bry sig ;)

När pappa var klar så drog vi och hämtade mamma och sen åkte vi och handlade lite. och strax så ska jag och mamma åka och träna, när ja kommer hem så är det ju Idol men tror jag måste skippa början på det, med tanke på att jag kommer hem vid 20:10 ca och jag måste duscha och vill inte göra det efter idol för de känns som jag aldrig kommer komma i säng då ;p
Långt inlägg blev det nu menmen, puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0