Sssh! Hemlisar på G!



Jag är mörkrädd!
De visste ni inte va?? ;p de är inte så att jag sover med tänd lampa eller så för jag e rädd för det viset, nej det är mer när jag är ute och ska gå själv när de e mörkt, för då ser man ju inte allt och man vet aldrig vad som kan finnas bakom träden eller så, jag känner mig helt enkelt förföljd..
Eller som på landet, även fast de e jätte trygt där så får ja upp fantsi tankar i huvet om jag ska gå ute själv haha!
Och där kan ja ju även erkänna att jag sover med en liten lampa tänd när jag sover i det stora huset (a)

puss ;)


Kommentra
Jag har talat: JONNUS THE ONE AND ONLY

jag skulle egentligen till det där partyt :p haha

2009-09-13 @ 21:11:19
URL: http://superjonnus.blogg.se/
Jag har talat: JONNUS THE ONE AND ONLY

haha okej, vilken tur :p så att jag inte missade nått :D hihi

2009-09-13 @ 22:31:26
URL: http://superjonnus.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0