SOVMORGON =D

kollade precis bussar och sånt tills imorgon och de visade sig att ja inte behöver åka härifrån förens halv 11, fatta skönt! =) mm me like!!!! sovmorgon e fan de bästa som finns! erkänn att ni håller med?! ;)
Och så imorgon ska vi ju bara bowla i 1 timme sen får vi åka hem så slutar 13 ;p kanske ska hitta på ngt med ngn då?? vi får väll se hur det blir =)
Alla andra går ju iof i skolan men ändå haha!

Nu tror jag nog jag ska gå upp och se till så att mamma och pappa börjar med maten, lilla jennifers mage har nämligen börjat prata lite smått nu, vilket betyder att den e hungirg haha ;)
Huvudverken börjar komma krypande också uschusch! ska nog lägga mig med massagekudden ett tag men vi höres puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0