SÖMNTUTA!

hejhej, kom inte upp imorse heller, pappa som väkte mig men kom dock bara 30 min sent så de va inte hela världen och jag hann ju lika långt som dom som kom i tid gjorde så =)
Så vi hade först måleri och sen svenska, svenskan blev ganska jobbig eftersom alla var sjukt sega och så så vi fick gå lite tidigare, skönt!! =) vi har ju fått en ny svenska lärare nu, och hon känns som en riktigt bra lärare! så det känns nice att äntligen ha någon normal, haha!!

Jag hade ju tänkt att träna idag igen men de fanns ju inget roligt att träna :S så får se hur jag gör, kanske drar på ett pass vid typ 7 menmen vi får se =)
Nu ska ja iaf sitta vid datan lite, kolla bloggar och sånt och sen tvätta.
hörs puss!!


bild från typ förregår =)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0