SCHEMA DAMP (a)

hejhej, inte så speciellt rolig uppdatering idag jag vet, imorgon får vi hoppas på att den blir bättre då =)
De e ju svårt att skriva något när man inte gjort något, men ni fick iaf en hemlighet så de e ju inte fel det direkt ;)
Imorgon börjar jah 8.35, suck jag orkar egentligen inte skolan imorgon asså, framförallt inte med dehär schemat vi fått, de e galet och man blir typ deprimerad av att titta på det -.-
Och dom har lagt in en kurs (religion) som vi egentligen inte skulle ha förens nästa termin, så läraren har ju fan inte ens gjort upp en kurs så vi kan ju ändå inte ha den lektionen.. sjukt. och de vi klagade på mest är ju att vi har typ 1 timmes rast mellan varje lektion, och vår biträdande rektor sa att det skulle bli bättre så de trodde ju vi på, men de han har gjort e att minska 1 rast som var 1 timme och 40 min så den nu är 1 timme och 30 min, de gör ju fan ingen skillnad, åååååh! ibland bara hatar ja vår skola!! ;pp
aja dax att borst gaddarna! puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0