PLANERA...

 Duschat
 Drukigt kvällste
 Tvättat bort sminket
 Tagit på mig pyjamasen



Då återstår bara att borsta tänderna men det gör jag strax (a) måste ju kolla bussar och lite så tills imorgon först..
Btw måste bara suckte er lite med vad jag åt till middag!!! =D jag och pappa åt hembakad pizza! så jävla gott!! spec när pappa göra det! wie! mohaha!!
Aja nu ska ja upp och dricka lite och sen ska jag nog kolla sl, borsta tänderna och sova, men vi hörs imorgon!
ny vecka nya tag!
godnatt puss!


Kommentra
Jag har talat: Jerry Andersson

Tänkt om man kunde vara så där positiv när det väl kommer till kritan...

2009-09-20 @ 23:40:43
URL: http://jerryiam.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0