ÖVNINGSKÖRT!

hejhej! har precis varit ute och övningskört =) det gick jätte bra, lite hopp då och då bara haha, och i slutet blev det mest flum eftersom man blir trött och seg efter ett tag, menmen så är det ;pp
Nu ska jag nog iaf snart göra kaffe, ta mig ett varmt bad och göra hårinpackning tror jag, låter som en bra idé enligt mig iag, och de e bra om jag gör det nu tidigt så det inte blir så sent isäng sen, jag kunde ju inte somna förns vid 2-tiden igår för hade så himlans svårt att somna, men hoppas att de blir bättre idag då, kanske ska dricka kvällste också senare så jag blir ännu tröttare =)

Imorgon kväll ska jag göra något speciellt men de får ni inte veta förens då, haha feel the pain ;)
PUSS

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0