ORINETERING, SO NOT MIN GREJ!!!!

Tjabba! =) sorry för dålig uppdatering men hade svårt at sova pga av vissa anledningar och sms och sånt.. kanske ni märkte?? så iaf försov jag mig imorse, skulle upp vid 6 men vaknade klockan sju och kvar över sju var jag tvungen att gå hemifrån, och vet ni?? jag HANN!!=D så kom i tid till brantbrink där vi skulle orientera idag men de blev fan ingen höjdare asså!!
Vi hittade 5 första kontrollerna på ca 1 timme men sen hitta vi fan inga fler och ändå va vi ute i nästan 3 timmar och irrade runt bland skog, berg och träsk! fyfan dedär gör jag aldrig om!! var grymt irriterad, trött men framförallt hungrig som alla andra, så väl framme efter 3 timmars vandrande och letande så fick vi korv och sen sprang vi till bussen, och åkte hem..

Var grymt irriterad när jag kom hem men hade fått brev och öppnade det och sen försvan all irritation, va ett brev från Tindra! Camillas systerdotter, och där i låg en super duper fin teckning! =D så nu e jag jätte glad!
Glad men trött! =)
så ska gå och lägga mig i sängen ta de lugnt och titta tv, vi höres =)


Kommentra
Jag har talat: Anonym

Hon gillar att pyssla och ville skicka en teckning. Självklart sa jag så vad det gjort!

2009-09-10 @ 18:54:00
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Millan

Ni hade hittat alla stationer om jag varit där!



Gulligt!

2009-09-10 @ 19:26:16
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Jonna

Vad gullig hon e mitt hjärtegulll! Tänker reddan på andra än sig själv

2009-09-11 @ 10:36:55

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0