OM KAOSET IGÅR!

sådär kom precis hem nästan=) blev väckt av Leo och Jennie som sov kvar här så vi drog ner till pizzerian och käka frukost/lunch haha, skit skönt fakiskt, och jäkligt härligt väder, promenad idag kanske?? vi får väll se haha:)

Igår då, jag lovade ju att berätta.. Jo de va så att kvällen började helt okej men folk och så, men vi lyssnade dock på ganska hög musik och pratade i munnen på varandra så jag kan faktiskt nu förstå att grannarna kom ner och sa till, dock hade dom kunnat stänga alla jävla fönster dom hade öppna för annars är de inte så lyhört... men iaf dom kom ner och sa till att klockan va halv 12 och klagade på musiken så då sa jag vänligt: oj förlåt jag ska sänka den på en gång.
Så säger hon med en äcklig ton: du ska inte sänka du ska stänga av, hon skriker det typ.. Så säger ja: aa visst självklart vill du att jag stänger av så gör jag det och förlåt så hemskt mycket, sen går jag in och stänger av också kommer vi alla överrens om att vi ska hålla ner tonen och låta en prata i taget så vi e lugna och så, men sen går det kanske 30 min, och sen kommer annat folk och står utanför och typ skriker, hallå vafan är det då?? respektlöst!!!
Då satt jag inomhus  men jennie och Leo var ute och hörde allt, för grannen hade tydligen kommit ner och sagt att dom får dra därifrån och att dom kommer ringa mina föräldrar och berätta... så dom vill ge mig skit utan att ta reda på FAKTA!! dom skrikande människorna drog iaf när grannarna sa till..
Jag ringde även till min mamma och väkte henne och berättade, för jag vill att de ska komma från mig först och inte från grannen, så vi får ju se hur det går sen menmen kvällen började super nice! men slutade i lite halv kaos.. sånt som händer ibland antar jag?? wellwell, inget allvarligt hände ju iaf så det var ju tur! =)
 mycket text nu jag vet men ni får ta er igenom den ändå ;)
puss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0