NERVÖS!!

Godmorgon världen!!! sitter här och dricker en kopp nybrygt kaffe, alltid lika gott!=) ska även försöka få i mig något att äta, men blir nog bara någon frukt eller så, känner mig ganska nervös inför en sak idag, men vill inte berätta vad tyvär, men hur de gick kan ja ju alltid säga sen..
Jag ska dra till min buss om ca 10 min så blir väl samtidigt som ja druckigt upp kaffet antar jag :)
Dagen i skolan är dag är ganska jobbig att ta sig igen om just för att det är lektion efter lektion efter lektion hela dagen och det är bara en kort lunch så blir lite stress menmen de e bara att bita ihop och göra det bästa av saken =D
aja ska läsa lite bloggar nu, packa ner idrottskläderna måste jag ju också göra kom jag på! =)
pussar!!


lite flum-time släpper alltid lite på nervositet ;)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0