MYSIG FIKA I STAN =)

hejhej kom precis hem från stan, blev en riktigt lång men mysig fika, tiden rann ju på som bara den! :O de va inte förens vi hade suttit där i 2 timmar som vi reagerade på hur lång tid vi suttit haha! var iaf grymt mysigt och kul att träffa julia igen så det får vi göra om! =)
Efter fikan så gick vi i lite butiker i stan och ja hittade ett par snygga jeans, jag som verkligen behöver jeans! =) hittade ett par innan julia kom, på ginatricot men dom fanns inte i min storlek, alla va för stora -.- men kanske va tur det för då hittade ja ju domhär som ja köpte och som va typ hälften så billiga! nice va =)
Lägger ut en bild på dom ockå fast märkte att dom ser jävligt långa ut på bilden för jag tagit bilden lite underifrån men får sätta på mig byxorna sen senare när jag orkar och ta bild så får ni se hur dom e på =)
Nu tänkte ja bara ta de lite lugnt faktiskt, får väll laga midda snart tror jag och sen får vi se vad som händer, verkade inte hända ngt roligt ikväll direkt så kanske blir en myskväll för mig själv, men chips och cola framför tvn??
Får vara lite onyttig nu dom närmsta dagarna, vrf får ni vet sen ;)
aja vi hörs puss!



Kommentra
Jag har talat: Nenne

haha, shit! Det ser ut som om det är en jättes byxor :P

2009-09-12 @ 12:19:04
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0