MUSIK OCH TRÅK



Lyssnar musik och har ganska tråk faktiskt, precis slängt in massa byxor och shit i tvättmaskinen, skulle egentligen behöva tvätta en massa mer men mamma håller på att tvätta nu så vi får ju se om jag kan slänga in mer kläder tsm med deras skulle va skönt, en jävla massa handdukar märkte jag att jag hade i tvättkorgen också ;pp

Den här dan känns ganska meningslös, trodde ju att det skulle finnas något skojjsigt träningspass man kunde gå på men icke sa nicke....
Sen funderade ja ju på att dra ut på en spring tur men då va det typ stormväder, nu har det iof lagt sig men nu e jag så seg plus att vi ska äta snart så blir nog inge träning idag, menmen =)

Imorgon ska jag vara med Jennie och sen kanske jag tränar imorgon kväll istället, beror lite på hur länge vi e med varandra och vad vi gör somsagt =)

puss


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0