LÅÅÅNG DAG!

hejhej, inge vidare uppdatering här idag känner jag..
Det går inga bra för mig att komma upp på mornarna denhär veckan känner jag... vaknade en halvtimme innan bussen gick men hann med den såklart ändå, men han ju självklart inte blogga som ni kanske förstår.
Så åkte jag till skolan, hade lektion efter lektion efter lektion, och aa ni förstår, proppat med lektioner och 5-10minuters raster emellan..
Idrotten gick iaf väldigt bra, vi spelade lite olika bollspel, och sen i slutet körde vi fotboll, jag och ellen valde att spela en lugn match tänkte vi så vi fick gå till en liten grusplan och mammut, fredrik och sen ngn mer byggkille(kommer inte ihåg hans namn nu (a)) var också med, men inte fan blev det lugnt för våran del, vi spelade oss verkligen varma, jag bestämde att vi skulle köra tjejerna mot killarna så va vart 2 tjejer mot 3 killar och ändå vann vi med 3-7 haha snacka om utklassade!! ;)

Åkte iaf till stan direkt efter skolan där jag bytte jeansen jag köpte häromdan till ett par nya eftersom gylfen på dom var helt fucked upp och åkte ner såfort man drog upp den, så får hoppas på att domhär fungerar bättre ;pp
Och sedan åkte a hem hit och kom hem vid 5, tog hand om disken och sen satt mig här.
Nu ska jag nog ringa mamma och höra när dom kommer och vad vi ska äta, och om vi ska äta innan vi ****** eller efter ;pp
Aa vad jag ska göra får ni veta lite senare ;)
puss!!



Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0