KROCK..

hejhej =) är hemma nu och dan blev inte riktigt som planerad om man säger så ;pp
Eller skoldan va som vanligt och gick super bra, men när ja skulle hem så skulle jag får skjuts av niklas och camilla till stationen för att ta tåget, bara det att niklas skulle med ett par vänner och köpa en sak lite fort bara men de skulle inte dröja värsta tiden, så väl påväg till tågstationen så får niklas kompis(en kille i skolan) sladd och krockar i ett staket, så det var bara köra tillbaks till honom, så fick grabbarna hjälpa till där, dom går ju somsagt fordon så ;p dom bytte ett däck men visade sig att de inte passade så det blev till att bärga bilen osv... ;p

Jag skulle ju åkte till kista efter skolan men eftersom allt blev så sent så bestämde jag mig för att strunta i de och ta det någon annan dag, ska inte vänta för länge dock, vill ju ha skorna ;)
puss!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0