KÄNNS SOM MIN OTURSDAG -.-

hejhej, är hemma från skolan idag, skoldan gick väll relativt bra förutom att jag tror jag har lite otursdag idag (a) orkar inte skirva vrf med de e typ småsaker som gått fel hela dan haha!
Dagen började ju bra med att ja kom upp i tid var vid bussen i tid och massa men sen va tåget sent och sen bussen i huddinge va sen eftersom dom håller på att bygga om där så fick den åka en omväg och när den kommer ut på huddingevägen så e det givetvis köer där också, så kmr ca 5 min sent till lektionen och då fick vi inte komma in förens ca 40 min senare, så vi sitteri cafét i ca 40 min och sen går vi upp till lektionen igen och då visar det sig att datasalen blivit dubbelbokad så vi kunde inte ha resten av lektionen.. great!! -.- blev ju bara till att vänta en timme till sen en lektion sen lunch och lektion och lektion haha ;p
Sedan va de äntligen dax för hemgång ocu nu är jag här hemma =)
Ska städa badrummet nu tror jag och så ska jag vänta på att pappa ska komma hem och ha handlat så jag kan tvätta! för det behövs verkligen men tvätt och sköljmedel är slut -.-
puss


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0