JÄVLA SVENSKA!!

hejhej, kom precis hem från skolan, egentligen skulle vi ju ha slutat för ca 40 min sen, men först hade vi måleri till klockan 11, därefter hade vi hål/lunch i 1 timme och 40 min, så jag och ellen(och ngr till från klassen) sitter och väntar ut exakt heeeela tiden, och när svenskan väll börja så säger läraren: aa ja har fått reda på att måleri och bygg inte ska ha svenska tillsammans längre för schemat blir så konstigt då, så nytt schema kommer nästa vecka så måleri kan gå nu =)  då har vi suttit där i nästan 2 timmar och bara väntat heeeeeeelt i onödan... fan vad irriterad man blev, man hade ju lika gärna kunnat ha dendär jävla svenskan när man ändå väntat så länge på den..
Mina pengar hade inte kommit heller så jag åkte hem istället för till kista, nu ska ja rengöra min piercing lite och sen funderar jag faktiskt på att ta en promenad, lufta mig, motion och rensa tankarna, tkt de lät himlans skönt iaf och de va så fint väder när ja satt på tåget så fick värsta lusten men nu har de blivit mulet =/ ska iaf göra en macka och sedan får jag se hur vädret är, om jag ska gå på promenad eller inte =)
hörs sen puss!!



Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0