JAG OCH CAMILLA I ETT NÖTSKAL -.-

Efter jag badat så började jag och camilla att tappa upp ett bad till henne, och sen gick vi in till datorn och kände hur magarna började prata så allt annars försvinner ur våra tanka och vi drar upp och börjar laga mat, (kycklingsallad) och tänker inte på ngt annat än att äta typ haha!
Sen säger camilla: vafan är de som låter?!
Och då slår det våra tankar: BADVATTNET!!! hahahaha!!
Så vi springer ner och ser hur badkaret står där överfullt och de rinner ur vatten ur det ner på de blöta golvet, HAHAHA!!!
Vi bryter ut i ett gapskratt och stänger av vattnet, torkar golvet och fortsätter skratta haha!
Äckta hon och jag i ett nötskal alltså, så jävla smarta! HAHAHA!!


KLOCKRENT!!! haha!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0