I VÄNTAN PÅ FOLKET..

hejhej en lite sämre uppdatering idag jag vet, men har städat, solat och fixat mig och fått maaassa samtal, då blir man ju bara mer och mer stressad menmen, Kramats med camilla massa har jag gjort också! =)
Nu väntar jag iaf på att några vänner ska komma hit så ska vi ha en skit trevlig kväll, visst låter det bra? =)


Kommentra
Jag har talat: Jerry Andersson

Ja det låter sjukt trevligt! Du skulle bjudit in mej med (A) :P Hoppas det blev lyckat iaf!

2009-09-19 @ 22:55:04
URL: http://jerryiam.blogg.se/
Jag har talat: Jonna

Tack för att just du finns o kramar om Camilla som mår piss....

2009-09-20 @ 00:23:22
Jag har talat: Jonna

Tack för att just du finns o kramar om Camilla som mår piss....

2009-09-20 @ 00:23:31

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0