HEMMA FRÅN STAN =)

tjabba:)
Kom precis hem nu, vi drog till stan och först gick jag victor och markus runt lite och kolla i butiker, dom provade kläder och lite så, sedan mötte vi upp tim och gurra, så drog vi på mc donalds och käkade middag, efter det så skulle dom egentligen fortsätta leta efter en present till nisse som fyller år på söndag, men alla affärer hade stängt då, haha lyckat ;)

Jag fick iaf med mig 3 saker, en lip plumber, alltså som ett läppglans som förstorar läpparna lite, skit snyggt till fest! =) och sedan ett paket plåster(man får ofta skavsår om man byter skor 24 (; ) och sedan ett läppsyl, ni vet försvarets hudsalva typ heter de från appoteket, det är skit bra och de som e ännu bättre e ju att dom gjort den så de finns i rosa kamoflage ;) så det blev det ;)
men nu e det ju idol så ska upp och göra kaffe nu i reklamen =)
pusspuss


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0