GODMORGON! =D

godmorgon! =D har varit vaken sen klockan 12 då camilla kom och väckte mig med kaffe på sängen, så gulligt =)
Så nu sitter jag och hör runt med lite folk om vad som händer ikväll, har fått erbjudande om en fest men vet inte om jag vill dra dit(a) så ska höra med några andra först =)

Men nu på dan har ja ingen aning om vad jag ska göra, det skulle vara en perfekt dag att åka till jakobsberg och dela ut mina CV men nu är ju mina CV:n inte utskrivna och våran skrivare är pajj -.- lyckat va??
Sen funderar ja på att kanske dra till jakan och göra naglar på ett ställe där, det kostar bara 300kr om man gör det hos en elev och det är sjukt bra pris men vill ju inte åka själv haha! men vi får se vad som händer ;p kanske bara e hemma på dan och fixar mig, städar, tvättar och lite sånt =)
puss!


Jag igår innan badet ;p


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0