GODMORGON!!

Hejsan mina sockertoppar!! =)
Nu sitter jag här och dricker kaffe och ska strax borsta tänderna..
Vi har måleri i skolan idag så jag sitter här i mina målarbyxor, vi fick nya igår så känns riktigt bra att de inte e någon färg på dom, vaa?? tänker väll ni nu?? haha men de e så att i början av 1:an så hade vi mycket färg krig vilket gjorde att vi hade överdrivet mkt färg på våra byxor och de började bli aningen pinsamt att vandra runt i eftersom de såg ut som man var dålig och oseriös, men nu ser de bättre ut! ;)
Efter skolan idag så ska ja bara hem i ngr minuter, typ 15 och sen ska ja åka igen så vi får väll se om ja hinner blogga annars så bloggar jag ikväll när ja kommer hem, vad ska jag göra idag då?? det får ni inte veta ;) mohaha!
Vad jag ska göra får ni veta ikväll! =)
aja nu e de dags att borsta gaddarna! pussar!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0