GÅRDAGEN!

godmorgon!! =D , får man ens säga så nu?? haha, jaja vissa dagar får man vakna vid denhär tiden, framförallt om man kommer hem klockan 3 (a)
Och jag har ju somsagt försovit mig alla dagar utom fredag denhär veckan så de måste ju tyda på att jag e gaaaanska så trött haha!
Kvällen började iaf hos camilla, där de va lite lesna miner och så, tänker inte berätta varför :)
Och sedan slutade kvällen i ursvik, så från jakobsberg till flemingsberg till ursvik, en jävla resa men andra ord ;) menmen jag e van vid att åka tåg så :)
Ikväll ska jag ha det lite lugnt här hemma med några kompisar bara så det blir nice :)

Men nu måste jag städa, hela huset ser förjävligt ut, eller okej inte hela med nedervågingen iaf(a)
puss!!


(bilder kommer sen)


Kommentra
Jag har talat: Jonna

Jag älskar bilder de säger mer än ord... Ha det så bra ni nu kan i kväll o ge min dotter lite extra kramar med hälsning från mig...

2009-09-19 @ 17:57:11

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0