FUCK OR KISSES TO...



... Mensverk! aa ni tjejer vet hur det är så behöver inte ens skriva mer än det ordet -.-
... Dåliga scheman!! blir skit irriterad på vårat schem alltså!! dom ändrar det hela tiden och till det sämre... idag fick vi iof reda på att vi förmodligen ska flytta upp svenskan på onsdagar så vi slipper det super långa hålet, men tisdagarna är fortfarande sjukt jobbiga och måndagarna e bara sega, plus att en av lektionerna e i 30 min, på dom hinner vi inte göra ett piss.. och sen har vi 2 lektioner med samma störande lärare på rad, usch fy och blä man blir bara irriterad och får error i hjärnan, man måste ju byta emellan!!
... Skolmaten!! aa när jag ändå var inne på skolan så kunde jag ju lika gärna nämna skolmaten -.- för maten i våran skola är verkligen skandal!! nästan så man har lust att ta med sig sina föräldrar eller vuxna från andra ställen som får komma och käka, vissa dagar är det verkligen heeeeeelt oätligt!!



...Badkar!! så jävla skönt att krypa ner i ett bad och bara koppla av, ta det lugnt och njuta! ni som läser bloggen vet ju att jag badar ganska ofta, ibland korta bad men ibland riktigt långa, älskar det verkligen!
(och när ja va mindre hatade jag att bada ;p lite konstigt faktiskt haha!)
... Musik!! kan man få nog av det?? nejfan! musik är bara bäst, man kan lyssna på det närsomhelst och hur man än mår! skit bra, och musik kan få en riktigt glad också! =)
... SKOR!!!!!! har någon lyckats undvika att jag älskar skor?? tror fan inte det asså haha!! älskar verkligen skor, bland de bästa som finns!! =D behöver jag ens säga mer ;)



Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0