FRAMSKJUTNING OCH ÄNDRINGAR!

Har blivit lite ändring i vissa planer ;) den lilla paybacken som jag och camilla bestämde oss för att lägga ut, blir uppskjuten till antingen idag kväll eller imorgon på morgonen typ =) men ni måste komma ihåg att ni måste ta det med en nypa salt och sen ironin i det hela!! =)

Och sen ändrade planer då, jag tänkte ju dra på fest men ja har ångrat mig istället ska vi vara ngr kompisar här hemma hos mig och ha det chill, en liten myskväll med nära vänner och så, så det blir nice!
men nu måste ja hoppa in i duschen! puss!!

Kommentra
Jag har talat: Anonym

tjena. skulle du vilja kolla min blogg o säga vad du tycker. inte lätt att vara en killbloggare här i denna världen. så stötta mig gärna.

tack på för hand.

/beloni

2009-09-26 @ 16:34:53
URL: http://beloni.devote.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0